IT-support

Var med om något roligt imorse, Elin ringde vid sisådär halv elva, helt panikslagen för att Joakims dator krånglade. Hon och datorer är ingen bra kombo (överhuvudtaget) så därför ringer hon mig för IT-support (just det får mig fortfarande att skratta högt). Mig?! Av alla människor man bara kan komma och tänka på?!

Vi lyckades lösa krisen iaf (jag sa: "andas" och testa och se vad du har låst tangentbordet med... prova runt lite", det var typ det). Under tiden som detta utspelar sig sitter mamma i soffan och skrattar så hon gråter. Dels över hur oteknisk Elin och dels över att hon ringer mig (som mamma har utnämnt till en av de minst tekniska i världen). Men vi löste det och Elin kunde springa iväg till frisören lite försenad men fortfarande inom tidsramen.

Jag älskar att vara hemma ibland... det händer så mycket mer saker här av någon anledning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback