I'd catch a grenade for ya'

Lyssnar på Bruno Mars's nya album oc jag måste säga... japp, jag är nog lite kär. Speciellt i grenade. Den är så fantastisk, ungefär en sådan låt som verkligen fastnar. Det är ju givetvis texten som är det grymma (som det alltid är med mig). Jättekär!

Idag har jag haft min första redovisning på engelska sedan ettan på gymnasiet ungefär. Sjukt. Men jag tror det gick bra, fick ok från en classmate iaf så det känns bra. Och lärarna hade inget att klaga på så det känns verkligen, verkligen grymt! Se vad betyg det blir bara men det spelar ingen roll, vi har klarat det och det är det viktigaste!

Nu ska jag se på damernas handboll! Toodles!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är portförbjuden från viktiga matcher from nu.

2010-12-14 @ 20:07:31
Postat av: Jenny

japp! helt rätt. min karma SUGER! jag behöver bara tänka "handboll" så går det åt pipan!

2010-12-14 @ 20:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback