Hela-Halmstad-stormar...?

Tänkte sätta mig med listan men "min dag" kanske blir bättre att berätta om i efterhand än att sia om?

Sitter och laddar inför redovisningen (NOT!), ok, kanske inte. Sitter snarare och tittar ut genom fönstret. Det har varit uppehåll, sol och klart väder i två veckor. Imorse blev jag väckt av pappa, som - i hongkong - hade koll på att vädret var skit.

Det udda är att han hade bättre koll än mig för det var inte förrän jag faktiskt började lyssna som jag hörde vinden tjuta runt knutarna. När jag väl insett att hela Halmstad stormade var jag tvungen att stiga upp. Pappa hade rätt ända från hongkong. Det snöar och blåser storm här. Jippi (NOT!). Sjukt!

Får se hur det går med min plan att komma iväg så snabbt som möjligt, lika bättre att låta det lugna ner sig så att pappa i sin tur kan lugna ner sig. Jag har världens hönspappa, men han är ganska söt när han är orolig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback