Förväntansfull! :)

Har faktiskt varit produktiv idag nästan, två promenader med vovven, diskat, målat väggar. Halvvägs igenom väggen inser jag att jag kommer vara klubbad av smärta om jag inte skärpte mig.

Ikväll har vi haft "fredagsmiddag" med päronen, fondue med en massa pommes och sallad, efter maten espresso och lite mörk choklad. Och till allt ett portugisiskt rödvin, så sjukt mys. Ska se The Invention of lying och bara umgås. Spelade hockeyspel oxå och jag... suger så hårt att jag blir arg. Riktigt arg, fast jag är ju inte ensam iaf- Hett humör verkar gå i släkten ;D

Stora dagar häröver så det var bra med en lugn kväll. Skulle ha träffat Alle för film men han blev sjuk stackarn så jag stannade hemma här istället.

Men imorn händer det grejer; vi kör upp till Halmstad, ska äta lunch och sedan gå på stan. På kvällen ska vi (som Karin skrev) titta på Victorias Secret Fashion show, äta chips och ha tjejkväll. Så sjukt mysigt att det nästan kommer lite före nyår.

Eller kanske inte; nyår på Tylösands Spa ska bli en så bra grej. Tillsammans med flickorna, få ansiktsbehandling, lägga oss i en pool, dricka mousserande, basta lite kanske. Och det är bara vad vi ska göra under eftermiddagen! Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback