Failure?

Totalt failure faktiskt om jag ska vara ärlig. Min knäck flippade, jag flippade på kolan. Det gick inget vidare helt enkelt. Huset är i upplösningstillstånd eftersom allt jäkla julpynt är framme, vilket stressar morsan, vilket i sin tur stressar farsan och mig.

Vi är ingen pyntig och pysslig familj helt enkelt. Det är härmed bevisat :P

Nu ska jag städa undan på mitt rum, eftersom jag ändå ska vara här i fyra veckor har jag ingen större lust att bo i mina väskor. Kan lika gärna packa upp och få ordning på torpet, så slipper jag stressa över det oxå :)

Ebba är en sötnos, btw, hon kom upp och la sig precis där jag skulle bädda. Sällskapssjuk? Antagligen. Lite smånervös pga av den konstiga stämningen? Högst troligen det oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback