Dagens fika

Slö morgon idag oxå, pallade inte med morgonpromenaden för andra dagen i rad. Mycket dåligt, är så att jag skäms lite faktiskt! Just nu sitter jag inne i tropikerna (den vanligtvis varma delen av vårt hus) men här är fasiken inte varmt ändå! Får ta lite kaffe, en filt och bädda ner mig lite.

Blir dock inte så länge för ska träffa Alle vid elva, ska parkera borta vid deras (som jag alltid gjorde), hälsa lite på Bonzo (deras ofattbart stora och överglada golden) och sedan blir det väl kanske stan och en fika.

Ibland saknar jag användandet av msn för Alle har alltid varit min msn-kompis. Jag har spenderat så många nätter tillsammans med honom och vi har nog avhandlat allting mellan himmel och jord, både ytligt och djupt. Blir inte alls på samma sätt nuförtiden, msn är kvarlämnat någonstans i trean på gymnasiet och vi bor på olika ställen i sydsverige. Tur att man har jullov så man hinner träffas lite! :)

Dessutom saknar jag alla musiktips jag fick från honom, jag behöver ny musik! Typ nu!



Fredrik, jag och Alle... gud vet när den här bilden togs. Jag hittade den på en gammal mobil för några år sedan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback