Dag 16: min första kyss

Eftersom min först-första kyss inte var något vidare kul så tolkar jag frågan lite. Jag tar helt enkelt min första kyss med Tomas, den var så speciell att den slår min första kyss med hästlängder:

alltså. Tomas och jag bodde i samma korridor, vi var kompisar och inte så mycket mer. Trodde jag. Men efter en utekväll traskade vi hemåt tillsammans, sa godnatt och jag gick och la mig. Helt plötsligt väcks jag av att det knackar på dörren, lite smått yrvaken och i morgonrocken öppnar jag. Tomas står utanför, säger inte ett ord utan ger mig bara en sådan kyss att jag helt tappar andan.

Och sedan med ett "godnatt" och ett litet leende vänder han på klacken och går in och lägger sig. Ni kanske kan höra mina tankar: "vad i helvetes jävlar i fasiken var det där?!" ungefär. Fast med fler svärord kanske haha.

Det var ju ganska uppenbart vad han menade med det men det tog mig ändå en vecka att fatta att det kanske var min tur att ta ett intiativ. Men sedan så. Jag har aldrig blivit anklagad för att vara smart när det gäller allt som har med kärlek, raggning, flirtande och allt däremellan att göra helt enkelt men en sak vet jag: det där fick jag mig iaf att fatta! ;D

Nu ska jag se på Robin Hood - prince of thieves och förhoppningsvis äta något onyttigt! :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback