Dag 15: mina drömmar

Här vet jag inte vad jag ska skriva egentligen. Sitter och håller på att beta av punkterna på listan här, visste att den här frågan skulle komma och kommer fortfarande inte på något bra.

Har jag inga drömmar? Mjo, det har jag ju. Men... inga definierade drömmar. Visst, jag vill ha hund, hus, Honom och allt det där men det är ingen dröm sådär. Jag vet att jag klarar mig utan det, jag vet att jag har ett skyddsnät som är så tätt att jag skulle kunna hoppa ett fallskärmshopp utan fallskärmen utan att skada mig, bildligt talat.

Jag vill bli lycklig. Räcker det som dröm? Det är nog det enda jag har, visst jag vill bli klar med utbildningen, bygga mitt eget hus och så vidare men det känns så banalt, det är ju inte det som spelar någon roll i livet egentligen. Lyckan är det enda jag har svårt att klara mig utan helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback