Dag 13: Den här veckan

Jaaa... det här råkar ju vara en vecka där det händer massa:

Imorn är det julafton! (:D) Det innebär massor med mat, umgås med familjen, spela spel och titta på film. Det det inte innebär är Kalle Anka nuförtiden. Tack och lov.

Juldagen är lika med fest! Förhoppningsvis hinner jag träffa Elin och åka lite pulka ovanpå det, eller innan det kanske. Festa ska vi göra hemma hos Jocke (som inte är där för att han ska basta) och sedan på Slivers (nyöppnade inne på Harrys). 

annandag jul tänkte jag inte vara bakis för Emils föräldrar kommer över på kroppkake-middag vilket innebär att jag måste hjälpa till att göra dem. Vilket i sin tur innebär att skala sisådär 10 kg potatis. Inte en bra tidpunkt att vara bakis ;)

På måndag ska jag, Elin, Lizze och Karin till Kristianstad. Tänkte shoppa lite på mellandagsrean (eller inte jag men de andra) och crasha Lisas och Emils lägenhet :) 

Resten av dagarna är inte lika bestämt... förutom nästa torsdag för då ska jag (och ovannämnda tjejer) till Halmstad och ladda upp inför nyår. 

Grym vecka som sagt! :D Nu ska jag sova! Godnatt!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback