Dag 12: I min handväska

Jag är en fruktansvärt dålig människa när det gäller att använda handväska... det innebär att de är alldeles för fyllda av onödigt skit för att jag ska orka dra omkring på det eller att jag har en stor jacka med många fickor som jag kan trycka ner allt i.

Men det finns vid ett tillfälle då jag faktiskt alltid har handväska nästan; vid utgång på krogen. Då brukar en liten mini-handväska få följa med. Och eftersom den är mini brukar jag inte kunna trycka in så mycket: plånbok (gärna nedbantad eftersom jag har sjutusen kort och sextusenniohundranittioåtta av dem är totalt onödiga), mobil, nycklar och läppglans av något slag och tuggummi givetvis. Det är typ allt som får plats och mer vill jag inte gärna släpa på :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback