Dag 10: En önskan

Eftersom jag är lätt neurotisk så försöker jag aldrig önska mig saker. Har jag sagt det högt och specifierat vad jag egentligen vill... ja, då gör det ju ont att förlora det. Så jag är inte så privat egentligen, anledningen till varför jag inte delar med mig av förhoppningar och känslor, det är för att jag är neurotisk helt enkelt.

Därför är min önskan just idag fruktansvärt banal; jag önskar nämligen att frisören jag ska till om en knapp halvtimme kan göra något åt det jag brukar kalla för hår. Det är så sjukt tråkigt att aldrig få något som överhuvudtaget kan liknas vid en frisyr så jag har beställt tid för en luggkonsultation.

Även om hon inte skulle rekommendera något klipp så får hon nog klippa lite ändå med tanke på psykbrytet jag hade för ett par veckor sedan där jag klippte luggen själv. Jag har gjort smartare saker i mina dagar... men det blev så inte fruktansvärt som det kunde ha blivit iaf :P

Nu ska jag sätta på mig lite vettiga kläder, kan ju inte springa runt i Asarum i bara långkalsongerna (även om det är fantastiskt snygga sådana!) Toodles!



Nyklippt och mörkhårig -07. Någon skillnad i frisyr?? Knappast. Boring!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback