Dag 06: Min dag

Eftersom blogg.se inte alls ville samarbeta klockan tre inatt (fråga inte) så får jag ta gårdagens nu istället.

Gårdagen blev faktiskt jäkligt najs (trots att pappa väckte mig vid kvart över sju med meddelandet om det dåliga vädret).

Redovisningen avklarades utan några större problem (och med problem är typ: svimma, få en panikattack, börja svamla på franska... typ) och eftersom mina planer att köra grusades så la jag mig och kollade på en film, Step up (jag har en Channing Tatum-vecka tror jag, såg Dear John häromdagen oxå).

För att säga hej då till Halmstad så var jag ju tvungen att träna en sista gång så jag satte mig på en spinningcykel, svettades som en idiot och hade ungefär en puls på 160. Najs, förutom att det var jultema. Jag och jullåtar är verkligen ingen bra kombo, antingen är de överdrivet "glada" eller så är de bara... kristna. Men jag överlevde... och var sjukligt nöjd efteråt dessutom.

Och sen för att verkligen säga hej då till Halmstad så gick jag ut med killarna. Ensam tjej och därmed lite mobbad (kvinnor är mindre intelligenta... seriously what?!) men det var trevligt ändå, jag slog dövörat till och gjorde en klassisk: smile and wave ;D 

Kvällen avslutades med "efterfest" hos mig (inte ok eftersom jag hade hela hallen full av packning!) tillsammans med Adam och Hampus. Såg Love actually eftersom det är en julfilm, eller såg och såg, vi snackade mest haha. Hampus gick vid typ... halv tre (?) så det blev mer snack än film det kan jag ju meddela.

Fantastiskt bra dag att skriva om helt enkelt :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback