Dag 04: Vad jag åt idag!

Jag slöade lite med bloggandet igår... så det får bli två på rad här idag istället.

Visserligen är inte dagen slut men än så länge:

världens minsta skål med vaniljyoghurt, russin och special k till frukost. Samt en kopp te och vatten till medicinerna givetvis.

Wokgrönsaker, tärnat bacon och pasta tillsammans med en tomat- och creme fraiche-sås. Sjukt mums. Stolt över att jag lyckades med det här alldeles själv! :D

Solchips! Havssalt och gräddfil. Sjukt mumsiga! 

Sedan får det väl bli någon till... 



Mums! 

update 22.41

jag har inte varit hungrig på hela kvällen... men så passade jag på att stanna upp så här länge vilket givetvis leder till att nu är jag hungrig. Lägger mig och försöker sova igen istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback