Dag 03: Mina föräldrar

Ja, vad ska man säga? Om man har läst bloggen så kanske man inser att vi är ganska close, eller mer än väldigt. Mamma gissar sig till vad jag känner innan jag ens har reflekterat över det själv och behöver jag en kram så vet jag var min pappa finns.

Min mamma är stark som få, hon kämpar sig igenom ofattbar smärta varje dag och på något sätt lyckas hon ändå oftast hålla humöret uppe. Hon är min inspiration när livet är tungt, när min egen smärta blir överväldigande och jag känner mig lite vilsen. Hon är mitt stöd och bidrar så mycket med sina kunskaper.

Min pappa är otroligt begåvad, det är lite synd att jag inte förstår mig på hans begåvning bara. Ettor och nollor är nog inte min grej egentligen... men jag vet att han lagar fantastisk mat och skulle skydda mig mot allt ovälkommet i världen. Det är allt jag behöver veta :)



Min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback