Annandag jul

Juldagen blev... intressant haha.

Vet inte varför juldagen alltid blir det ena av två extrema: antingen alldeles för mycket dricka. Eller spiknykter. Gårdagen blev det mer alkoholindränkta alternativet uppenbarligen. Pappa räknade ut att jag drack ungefär 30 cl sprit... ni kan ju ana vad det gjorde med mitt tillstånd. Dock inga minnesluckor, bara en väldigt glad Jenny helt enkelt.

Tror jag skickade sista smset vid fyra ungefär efter att ha pratat i telefon och allt möjligt. Vaknade vid kvart över åtta. Pigg som en mört (inte i huvudet kanske) och eftersom bakfyllan fortfarande inte har slagit till är jag lätt nervös över att jag fortfarande har alkohol i kroppen. Ska ha Emils föräldrar över på kroppkakor så det hade varit väldigt härligt om jag inte bara bryter ihop, bakfull som ett svin, över bordet.

Jag har lyckats vara relativt pigg än så länge iaf; skalat potatis, rullat kroppkakor och kollar nu på Inglorious basterds. En av världens bästa filmer, rå som fasiken men, som alltid med Tarantino, så är det konversationerna och musiken som gör det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback