Virrig...?

Sitter här efter löpningen, nyduschad och med håret i någon sorts klurig fläta och funderar på vad det var tänkt att jag skulle göra nu. Vet att det var något viktigt, något jag brukar göra.

Efter en stund kom jag på det; äta!! Hade det här varit en månad sedan hade jag aldrig någonsin i livet glömt bort det... idag gör jag det. Tror att mina mediciner fungerar!!

Löpningen gick för övrigt lite trögt, sprang precis över en mil på precis över en timme. Snittiden blir 6 min/km, inte great och jag kan bättre. Sprang på Östra Stranden och ska erkänna att sand tar verkligen musten ur benen, jag vacklade bort från stranden och insåg att jag hade ungefär fyra - fem kilometer kvar. Men det gick!!

Nu ska jag äta för nu snurrar mitt huvud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback