Party party!

Hade en riktigt trevlig kväll igår; jag, Louise och Mimmi satt och bara snackade efter middagen till kvart över tolv eller så. Vadå dra vidare på förfest? Vad är det? ;D Tack vare att vi satt där vi satt så hann jag få i mig en hel vinflaska! Nytt rekord! Och inte mår jag dåligt av det idag, börjar jag se en ljusning efter min sjukdom?!

Byggarna hade översvämmat Halmstad så att hitta vart alla var sen: inte sååå svårt precis. Stod i kö till Morfars där vi flummade runt (hur kan kön vara roligaste stället på kvällen?) och sedan in på Morfars i en halvtimme innan de stängde. Lovely. Precis lagom helt enkelt.

Enda grejen är att jag blir lite irriterad på dessa ambivalenta pojkar som är ute och går, vissa är rakryggade och lika trevliga dagen efter. Andra är det inte. Det är den senare gruppen som jag alltid verkar råka ut för (se inlägg från sena -06 och tidiga -07!). Det förtar lite av glädjen över att inte vara bakis =P

Nu ska jag kika på film med mina flickor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback