I'm back!

Insåg häromdan att jag saknar att ha en blogg. Saknar att få lufta de där små (kluriga alt. fyndiga) iakttagelserna i skrift snarare än i tal, dagboken är ett så tyst sällskap att den har fått ligga i träda. Reaktioner är mycket trevligare än kramp i handen.

Ikväll är det fest hos mig. Några av tjejerna och Ullis' brorsa (stackars pöjk) men först ska vi trotsa molnen, vinden och något jäkla lager av aska som lagt sig över Halmstad tydligen genom att grilla. Vi kommer dö av köld men vi kommer ha så kul på vägen dit ;D

Det jag egentligen ville komma till var faktiskt min spotifylista. Det här är vad jag lyssnar på non-stop:

Kill Paradise - Fall from a star
The Veronicas - Take me on the floor
Caesars - Jerk it out
Kings of Leon - Sex on fire
Jace Everett - Bad things
Jason DeRulo - In my head
Katerine - Ayo technology

Plus några till (med de följer inte temat så de får inte vara med). Någon som kan gissa temat? Jag undrar vad mitt undermedvetna ville säga mig med de här valen?  

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback