Diagnos: schizofren med dålig humor

Vädret idag har varit lika schizofrent som en själv. Solsken? Inte solsken? Blå himmel? Grå himmel? Vädergudarna har nog gått igenom det mesta i sin repetoar idag.
Just nu halvregnar det - ja och med det menas att det regnar mitt fönster men trottoaren nedanför är torr - men det gör inget. Jag ska ut och springa intervaller tänkte jag och det är perfekt om sanden inte är torr (det blir tungt - det konstaterade jag igår senast).

Småtråkig dag i skolan... betongteknik hela dagen lång. Kursen i sig är inte så dålig men vi har världens mest oinspirerande lärare så jag inspirerar mig själv (jag och min - alltför - livliga fantasi vill säga). Eftersom kommentarer som "The penetration of the vibrator is not sufficient" är dagligmat har jag lärt mig att inte fnissa. Men om översättningen av down-put är nedstick... blir in-put instick då?

Behöver jag nämna att min hjärna kanske behöver aktiveras, jag saknar samhälle ibland. Tror att min humor är sämre här ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback