Bad (hair)day

Dålig dag. Verkligt dålig dag. De fyra sticken i armen kan ha hjälpt till lite. Fyra stick och fem rör med blod och jag vacklar ut från vårdcentralen, jag brukar ändå inte ha problem men jag mådde nog sämre än jag brukar redan innan.

Men har fixat till min lilla utväxt sen dess iaf... vilat och sen ska här tränas. Har jag ont så är det lika bra att träna. Det blir inte bättre av att låta bli så va tusan!

Är rastlös och lite sugen på bio men orkar inte ta tag i saken och fråga runt. Håglös är nog ett bra ord. Lär ångra mig efter träningen men då är gjort gjort iaf.

Det stora problemet är väl att jag vill gå med någon speciell mer än jag vill gå på bio. Krypa ihop och mysa i biomörkret, fokusera mer på hur hans axel känns mot min än på vad som händer i filmen... Hm.

Jaja nu ska jag börja göra mig i ordning, slå bort alla dåliga tankar och träna. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback