Tanten is in da house!

Funderar på om träning idag är ett måste eller ett nödvändigt ont...? Har ju ändå köpt pilatesboll med tillbehör, borde jag träna upp benen så att de är lika stora igen (vänstern är uppenbart mindre när man jämför), försöka återfå musklerna i ryggen så att jag är 1,70 igen (är för tillfället 1,688, hur lyckas man tappa det!?) och vänsteraxeln (så att jag kan lyfta den högre än axelhöjd utan att skrika av smärta)? Vart tog mina muskler vägen?! Väger 58 kilo efter frukost, då brukar jag väga 62! Vad hände?!

Skitsamma, livet är som livet är.

Jag är en gammal tant... farmor har mer spring i benen än undertecknad. Hur orättvist är inte det på en skala??

Nu ska tanten byta om och svettas över en boll... sexigt va? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback