partyparty

Det festas i Lyxköket. Jossan och jag blev så nyfikna att vi var tvungna att fråga varför. (Vi fick visserligen en förklaring av Rickard. Synd att den var fel: "För att det är onsdag? - Det är tisdag, Rickard.")

Även för att vara Västersol är vanligt festande en tisdag ganska extremt. Men det visade sig att de hade precis fått sommarlov så det fanns en rimlig anledning (min teori var bättre dock: "Ni festar för att ni har tenta imorn?"). Är inte så pigg på att sitta med så jag kollar på White Chicks istället =)

Annars har jag tränat idag (fast jag lovade mig själv dyrt och heligt att låta bli). Trots det mår jag finfint, lite backpain bara.
Jag behöver en uppsträckning (bokstavligt talat).

Kommentarer
Postat av: Fräddan

I guess I'm your guy! ;P

Postat av: elin

såg med white chicks!:P HAHA!

2008-05-22 @ 12:53:04
Postat av: Jenny

fredrik: fan, glömde ju be dig om det idag! hade ju annars dig i åtanke ja ;D



elin: den är bäst! fan vad jag garvar! haha

2008-05-22 @ 23:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback