jag är för rastlös för att vara sjuk

Jag är då verkligen inte på topp.

Har ägnat eftermiddagen åt House och en lång dusch.
Och jag är fortfarande död.

Ingen förkylning (tack och lov samt peppar,peppar) utan bara en orkeslöshet som når mig ända in till benmärgen. En sådan som gör att jag knappt orkar stiga upp ur sängen. Det måste ha spöregnat ute och inte ens det har jag märkt (det som är så kul att hoppa studsmatta i regnet, inte det smartaste jag hade kunnat göra visserligen men ändå).

Kommer ju definitivt inte plugga ngn matte idag, jag får ägna mig åt fortsatt helande (för det går ju så bra. Not). Matte får jag ta tag i imorn.

Och på torsdag är jag hemma.
Ljusglimt att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback