for a pessimist, I'm pretty optimistic

Har varit uppe i en timme redan. Bara för att jag somnade så sent så vaknar jag tidigt pigg som en pelikan. Jag ska dra ner på mina sömntimmar tror jag. Speciellt om resultatet blir såhär =)

Pratar med la famillia i telefon. Har bokat tågbiljett hem till nästa vecka så då kommer jag äntligen hem igen =)

Annars ska jag börja plugga rätt snart, ska bara dricka upp dagens andra kopp te, och sedan tvätta och städa. Vilken dag man har framför sig.

Cloverfield ville inte fungera igår så det fick bli The bank job istället. Men den var det inget fel på heller. Gillar verkligen Statham. Och så Kill Bill ute i Lyxköket tillsammans med folket där (plus att jag tittade på lite hockey... ett avsteg från mina principer men det fanns ju inget annat på tv!).


Kommentarer
Postat av: emelie

diggade The bank job megamkt :D

Postat av: Jenny

japp. tack vare dig jag hittade den =) litar på dina recensioner där ;D

2008-05-17 @ 11:08:45
Postat av: emelie

haha, nice ;)

2008-05-17 @ 12:52:39
URL: http://vanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback