allt för att glömma att man faktiskt pluggar

Nu ska jag ta min andra kopp te här (koffeinfritt tyvärr. Fast det kanske är lika bra ändå), håller på och pluggar och behöver alltid något att tugga på (alt. dricka alltså).

Eftersom jag ska vara duktig med godiset har jag börjat missbruka te. Och physalis (vilket i lördags blev: vill du ha lite chokladdoppad syfilis av mig, Jenny?), har jag börjat äta dem kan jag inte sluta.

En annan grej med mitt pluggande är jag måste ha musik på hög volym. Jag hatar att ha det tyst. Allt blir så mkt svårare då av någon fullständigt outgrundlig anledning.

Men nu ska jag räkna lite till. Siktar på att klara mig fram till 23 och sedan ett avsnitt av House att varva ner till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback