a walk to remember?

Har precis hoppat ur duschen, tog en promenad på 1 timme och 40 minuter så den var något välbehövlig =P

Promenaden blev lite längre än planerat, men så går det när man ringer upp Elin. Jag fick lite dålig koll (eftersom jag pladdrade och lyssnade) fel gick jag oxå (inte grovt fel men ändå =P).

Nu ska jag se klart filmen jag somnade till innan; Untraceable. Väldigt bra början och definitivt inte värd några snarkningar än så länge (jag var lite trött), men nu när jag är pigg så blir det åka av igen ;D


Kommentarer
Postat av: elin

sjukt skoj att höra av dig igår:) hoppas livet leker än:P haha!

2008-05-08 @ 09:13:50
Postat av: Jenny

haha 'course ;D fast jag har lite träningsvärk haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback