Var tog min sömn vägen? Och natten?!

Okej, jag ville inte somna tidigt igår.

Men att sova mellan 7 och 8 imorse bara var väl lite mindre än vad jag hade räknat med. Men det är väl sånt som händer. Vi började spela spel igårkväll nämligen (för att jag skulle kunna hålla mig vaken =P) och helt plötsligt var klockan mycket. Men istället för att alla gick och la sig (alla hade ju ngt att göra; plugg, jobb, skola you name it) så gick vi in på mitt rum och kollade på Rambo (senaste).

Och efter Rambo blev det Accepted (visste inte ens att jag hade den men den var bra =P)...
och efter Accepted blev det Pulp Fiction...
och efter Pulp Fiction blev det Aladdin (ackompanjerat av snarkningar från vissa håll).

Så jag är inte pigg för tillfället, nu har jag nog blivit bakfull... men ja;
det är väl sånt som händer ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback