Uttråkad till döden.

Första gången på hela eftermiddagen/kvällen som blogg.se har fungerat för mig. Men visserligen har mitt internet varit lite ute ur fas hela dagen.

På tal om att vara ute ur fas, att träna idag var bara slöseri med energi och tid. En energi jag inte hade, ingenting gick som det skulle. Nytt försök på lördag. Hoppas att jag inte är så stum och krampfylld då. Får bara associationer till min giftstruma med den här muskelsvagheten. Och jag dör (bildligt) om värdena helt plötsligt inte är ok.

Har gjort lite matte iaf... gick ganska bra. När jag väl fattade, vilket tog någon ångestfylld minut ;D
 
Nu ska jag sätta igång en film. Ligger löjligt mkt efter på den avdelningen. Det är inte kul att kolla på film längre, ett avsnitt av en serie är så mkt mer praktiskt och lättare. Ska kanske äta lite mat oxå. Har varit apdålig med maten idag av någon okänd anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback