Typiskt.

Okej, inte så mycket går som jag vill just nu. Jävla bloggen som inte sparade mitt inlägg. Jävla minne jag har. Fan oxå.

Annars har dagen varit rätt bra. Har faktiskt jobbat i sju timmar idag. Sprungit runt på ICA och sett sådär omotiverat glad ut som man borde göra när man jobbar i affär =P Ska även jobba onsdag och torsdag (chefen behövde nog hjälp). Är så skönt att få tjäna lite pengar, har stissat lite för att jag inte haft något jobb. Nu känns det bättre =P

Igårkväll var jag, Fredrik och Lisa och hejade på Alle och As I told Don i Musikdirekt. Tråkigt att de inte gick vidare för de var fan så mycket bättre än ett annat Karlshamns-band som faktiskt gick vidare. Byte? Ja, tack

Eftersom jag är på det här humöret så ska jag antingen skjuta mig, dränka mig (i en dusch) eller somna. Jag tror jag mixar de två sista. Först en dusch och sedan sova.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback