Tröttis

Blogg.se har varit världens drygaste. Skrev ett inlägg innan jag åkte... men det ville nog inte fungera.

Väldigt skönt att vara hemma iaf. Har blivit matad ordentligt kan jag meddela. Fläskfilé har jag inte ätit sen... sen jag var hemma senast =P

Annars har ju dagen innehållit en tenta (jävla matte helt plötsligt). Beroende på hur läraren rättar kan jag ha allt mellan alla rätt (lite överdrivet) och IG. Och det känns ju... stabilt. =/

Parmiddagen igår var iaf väldigt trevlig, ångrar inte att det blev ganska sent. Eftersom matten var så skum ändå så spelar det ju ingen större roll =P

Nej, nu ska jag nog sova. Känns som jag behöver det. Räckte med ett glas vin för att mitt huvud skulle börja snurra. Jag brukar vara lättpåverkad i vanliga fall... nu är det lite väl extremt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback