öööööh....

Hjärndöd är mitt förnamn kan jag meddela. Mitt huvud bara fungerar inte för tillfället. Men jag har laddat upp med kaffe så det borde bättra sig snart.

Jag har en bra anledning att vara hjärndöd dock (det är faktiskt en del i min strategi);

ännu en filmnatt. Den här gången en japansk rysare; One missed call (jag hade några fruktansvärda ryckningar men annars var det ganska lugnt =P), en svensk film (hör och häpna); Livet i 8 bitar. Fruktansvärt rolig faktiskt. Vissa kommentarer var helt klockrena. Och sedan sov jag gott till Grease =P

Det börjar bli någon sorts vana och alla är lika bakfulla dagen efter... men va tusan ;)

Nu blir det fysik och kaffe för hela slanten.
See ya'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback