Min helg med Fredrik

Precis kommit tillbaka från århundradets segaste badmintonträning. Jag var sovande - praktiskt taget. Gjorde ju inte så mkt bra liksom.

Har haft en väldigt trevlig helg dock. Kul med Fredrik som sällskap (vilket betyder bakande; min bananochchokladkaka blev lite halvdegig i mitten = helt perfekt, underbart gott =D). Vi har gått på stan (han handlade, inte jag... =/), käkat kyckling/bacon-mackanEspressohouse (fy tusan vad god), spelar laser-dome (jag sög ordentligt) och då givetvis festat ;)

Jag hade riktigt kul på festen igår och jag måste klassa den som lyckad ;) Kom dock inte i säng förrän vid fem ungefär och uppe igen vid halv elva för att städa. Men det gick snabbt. Lyxköket har aldrig varit så snyggt som nu. ;)

Dock håller jag på att somna nu... ska inte somna innan Fredrik har åkt och ska inte somna alltför tidigt. Det blir inge bra =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback