Mattegeni?

Dagen har ägnats (seriöst) åt plugg, plugg och lite plugg till. Och en liten shoppingrunda på H&M... hittade visserligen bara två vanliga linnen (ett svart och ett vitt förvånande nog... har jag några andra färger i min garderrob?) men det var iaf något.

Helt plötsligt har det inte blivit svårt att låta bli att shoppa... det finns ju inget!! =( Fast jag kanske ska vara glad? Eftersom jag inte jobbar så är jag på shoppingförbud... det enda jag handlar är mat känns det som.

Träning idag iaf... det kan man alltid se fram emot. Fast inte lika mycket som hemma i Karlshamn... lite av charmen med badminton försvann när jag flyttade. Bittert.

Jaja... ska väl ta och göra klart kapitel två oxå innan maten. matte äger (*host*)

Och det vore lättare att veta vad i hela friden jag vill...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback