Kodnamn schakalen = the bourne ultimatum

Var helt död imorse så sket i matten, har pluggat här hemma istället. Sitter i valet och kvalet om jag ska börja på andra avsnittet eller inte.

Har gjort lite fysik oxå, eller nja, läst första avsnitten i boken. Får nog ta och göra om det för det gick ju inte... så jäkla bra =P

Fast för tillfället är jag fast i min bok. Det är något med mig och deckare. Vi klickar bra, så länge den är välskriven. Det är ju ändå det värsta som finns; kasst språk och tjatighet. Tusan vad jag hatar det. Iaf så läser jag sista delen i Bourne-trilogin (orkade inte beställa de andra två =P). Det roliga är att jag har sett filmerna och det är inte samma på någon nivå =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback