Hemlängtan

Det var ingen rolig tenta... sicken lärare alltså. Men men. Jag var inte helt nollställd på någon utan räknade (och fick ett svar) på alla frågor så förhoppningsvis är det ett G. Men beroende på hur han rättar så har jag mellan alla rätt och IG. Det känns ju stabilt.

Iaf ska jag snart åka hem, det går inte vara nedstämd då =) Har ägnat mig åt att tömma kylen (har tom bakat paj så jag kunde bli av med lite mat däri) idag, bara för att få tiden att gå. Sista avsnittet Greys Anatomy är oxå avklarat. 

Påskharen har kommit till Bästa korridoren oxå. Lisa (vår tyska utbytesstudent) ska vara hemma i två veckor så för att säga Glad Påsk fyllde hon halva bordet med påskgodis. Hur gulligt som helst =) Dock tyckte Josefin och Jocke det var jobbigt (eftersom de inte äter sånt) och försökte få mig att ta in allt på rummet ;D haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback