gäsp.

Gud jag är trött. Men det kan bero på att mamma skickade in Ebba halv (kvart i?) åtta imorse. Då hade hon varit ute i snön och var döpigg. Enda levande varelsen som faktiskt blev glad över snön? Mycket möjligt. Har iaf satt på kaffe nu. Att träningen är vid halv nio ikväll det är... jobbigt. Men det ska bli kul att träna =)

Annars har det blivit en väldig massa promenader idag måste jag säga. Är uppe i nästan 17 000 steg. Promenad med mamma och Ebbis imorse och sedan med Fredrik och Ebbis i eftermiddag. Trevligt. Väldigt trevligt =)

Och så har jag bakat gifflar. Vi ska ju trots allt ha gäster i helgen =P

Nej, nu ska jag ner och få lite koffein i mig. Mitt absoluta favoritavsnitt av Vänner visas dessutom. Får ej missas ;P

Och just det; gårdagens irritation berodde på att lösenordet till där jag kan kolla tentaresultaten ligger på skrivbordet i Halmstad. Men jag kan lika gärna vänta en vecka med att veta =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback