gäsp

Och så var det onsdag. Kom på (idag) att jag har hela kylskåpet fyllt med diverse saker och ska vara borta i vecka... klyftigt? Nope, inte direkt. Men nu har jag en fullkomligt underbar anledning till att äta dock ;)

Dagen är något trög måste jag säga, kan inte plugga så mycket mer kemi (delvis för att Lizze har boken och delvis för att jag har gjort nästan alla uppgifter där), ska göra tentan (igen) men i övrigt ska jag mest slappa, handla och städa mitt rum. För rummet börjar jag få panik på.

Åh, just det. Jag och Modo vann på poker igår! Helt fantastiskt! 40 kr var eller ngt ;) haha. Eller inte ens det kanske men pengar är pengar ;)

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Jenny and modo sitting in a tree....

Postat av: Jenny

Hahaha... va?

2008-03-12 @ 15:19:49
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback