dilemma

Jag blir lika förvånad varje gång i Hallen. Ta mej tusan; det är ju jobbigt!! Så idag har jag kutat runt i två timmar ungefär. Har upptäckt att basket är det jag föredrar... resten är jag förbannat dålig på helt enkelt ;D

Och nu sitter jag här, färdigduschad och klar, och funderar över vad jag ska ha på mig ikväll. Mycket kläder ska ju med hem... eller nja. Kanske inte. Lär ju få sno Lisas kläder hemma? Så slipper jag släpa ;D

Matten imorn känns... lite instabil sådär. Men förhoppningsvis ska jag väl kunna samla ihop huvudet till imorn.

Jaja, nu är det lika bra att hoppa i lite kläder. Man vet aldrig vem som kommer och knackar på dörren här (Jimmy skrämde mig halvt till döds innan. Han hade nog skrämt mig mer om jag hade haft den här... outfiten (fniss) på mig =P)

Puss puss. Ha en trevlig fredagskväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback