busy =)

Har alldeles för lite tid känner jag, första gången jag sitter på datorn sen i tisdags. Visserligen skönt att man har saker att göra =P

Jobbade i onsdags och stack sen (nästan) direkt till Alle. Blev inte så mkt film men det är ju inte det som är grejen. De andra stack tidigare så jag, Fredrik och Alle blev lämnade kvar i soffan. Diskuterades lite skumma saker som napalm och hockeymatcher. Brukar bli så när vi halsover.

Jobbade även igår, underbemanning igår var ingen bra idé. Jag stressade tills jag skelade och sedan stack jag och tränade. Fin avslutning ungefär =P

Och idag har jag badat vovven, sagt: "Det snöar" ungefär var femte minut och hoppas fortfarande på att vi kan grilla ikväll ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback