Blå himmel =)

Godmorgon. Helt underbart väder ute. Blir så glad av klarblå himmel att det är osannolikt =)

Har även haft en ganska sen sovmorgon (till 10) vilket kan förklara min glädje och pigghet oxå.

Idag har jag... inte så mycket att göra egentligen. Men ska försöka göra en massa saker ändå. Ska gå bort till Netto och kolla sommarjobb, se vad statusen är där. Springa omkring lite på stan, jag är i allvarligt behov av lotion och en massa annat liknande.

Och sen ska jag träna. Styrketräna och springa en runda. Inte så likt mig kanske men någon gång måste man ju utvecklas ;D

På tal om att utvecklas så fick jag möta en elit-klassad kille, Håkan, igår på badmintonen. 9 poäng trots allt. Jag är något chockad över mig själv. Jag kunde ju till och med cleara!! =O Och sen krossade jag och Johan i mixed men det är lite mindre chockande =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback