that's when love causes the dread

Har ägnat förmiddagen åt att göra precis ingenting. Lite House (surprise, surprise) och även filmen That thing you do. Lite besviken blev jag nog allt. Besviken och trött på ledmotivet. Det måste finnas en gräns för hur många ggr man kan spela en och samma låt?!

Eftersom jag har blivit totalt oduglig i köket för närvarande så gjorde jag en fruktsallad till lunch. Måste nog faktiskt bättra mig lite, åt ordentlig mat i måndags men sedan har jag fuskat. Helt plötsligt är det så inuti dödens tråkigt att laga mat bara.

Och nu ska jag jobba i slappiga 4 timmar. Det kan man ju stå ut med utan några större problem ;D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag slavade hemma i hela 6 timmar idag stolt Nu är d bara 54 kvar.. suck

2008-06-11 @ 21:31:15
Postat av: Jenny

HAHA. that sucks du. vad gjorde du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback