save me

Att dra upp persiennerna hjälpte faktiskt lite mot mitt lite molniga humör. Men det som hjälpte mest var ett samtal på tre kvart med mamma. Det brukar jag alltid bli glad av och den här gången var inget undantag. Jag behöver mina doser av mamma annars brukar jag bryta ihop.
Love my family =)

För tillfället äter jag jordgubbar med mjölk och ska nog sätta igång en skatefilm. Just skateare är min dolda svaghet, det och surfande australienare får mig att bli löjligt knäsvag.

Och som uppladdning inför matchen imorn:

     


Just det... det var Sverige jag skulle heja på va?

Kommentarer
Postat av: Lisa

nej, vi hejar stenhårt på spanien :) (dom kommer vinna i vilket fall ;P)

2008-06-14 @ 15:18:17
Postat av: Jenny

haha japp. vi får heja på det vinnande laget helt enkelt. heja nu duktigt på din blivande svåger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback