mycket snack, lite verkstad

Mitt internet har nog mått bra av lite vila för nu går det helt plötsligt hur snabbt som helst. Nästan löjligt snabbt. Riktigt gött, ett segt internet flippar jag ganska ordentligt på annars. Så därför sitter jag nu och väntar på ett dubbelavsnitt av Greys Anatomy (säsongsavslutning? Måste undersökas).

Mina avsnitt av House har tagit slut nämligen (eller ja, den här cd-skivan har tagit slut. Jag har 2,5 säsonger kvar).

Det är en massa serier att följa helt plötsligt. Greys Anatomy, House, Project Runway.
Tur att jag har mycket fritid.


Och på tal om ingenting så verkligen stör jag mig på människan som berättar "bakgrundshistorien" på trailern till The Ruins; lyssna själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback