fint besök

Sådär, då var jag ensam igen. Har nämligen haft fint besök i helgen; Lisa, Elin och Fredrik. Väldigt trevligt =)

Vi har festat lite (host), pratat en massa, shoppat, ätit godis, ätit mat, solat, spelat badminton osv. Precis som en helg ska vara. Jag är jätteglad över att jag faktiskt fick sällskap upp =)
Tack så jättemycket!

Nu ska jag dock slockna. Jag och Fredrik var uppe tidigt och tog en morgonpromenad på en timme nämligen (idiotás? Mycket möjligt ;D) så jag är helt död av trötthet. Ska kolla på ett avsnitt av House först bara.

Har ju haft abstinens ;D


Morgonpromenad med Jossan imorn klockan åtta dessutom.
Ge mig sömn!

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Host? bluäää är mer passande ;D

Postat av: Jenny

"kul" verkligen. =P

2008-06-02 @ 10:50:23
URL: http://djenns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback