family

Har varit lite upptagen senaste dagarna. Kusin Emma, moster Tina tillsammans med Lisastan kunde ju bara klassas som uttröttande. Morsan, Ebba och jag gick och la oss efter lunchen.  

Men vi hade en väldigt trevlig "All girls day", förutom att jag då fick skäll för att vädret inte visade upp Halmstad från dess bästa sida. (Välkommen till Västkusten sa jag och log när en stormby grabbade tag i oss).

Var lite svårt med sovplatser dock... jag, morsan och Lisa sov kanske inte så bra inatt. Eller jag sov inte alls, morsan sov uselt och Lisa snosade på som vanligt men hävdar motsatsen. Just därför blev jag lämnad en dag i förväg.

Sitter här och känner mig lite övergiven.

Såg att det dessutom ska vara distansträning idag. No f*cking way! Jag ska köra ner mitt huvud i en chipspåse. Det får bli min motion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback