en inte helt vanlig onsdag

Vilken busy dag jag har haft. Stack och simmade en kilometer tillsammans med Jossan vid nio imorse sedan stack vi direkt vidare till Tylösand (på cykel, utan mat i magen. Hej, jag var hungrig när jag kom fram).

Jag, Jossan och hennes kompis Sabina låg och kikade på vältränade killar (det var inte så svårt att undvika dem eftersom de ockuperade halva stranden ;D) i två timmar.

Sedan stack jag hem för lunch innan jag började jobba vid halv tre.

Och så kom jag precis hem nästan. Jobbet gick bra iaf =)

Och dagen är inte slut för nu blir det en runda Risk dessutom. Jag blir inte så svårslagen med tanke på min nuvarande hjärndödhet.

Nu ska jag ut i köket.
Toodles!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag vill OCKSÅ spela Risk! INGEN vill spela Risk med och det suger. Ta med dig dina Risk-älskande polare ner hit ;D

Postat av: Jenny

haha ja på ngt sätt får vi väl lösa det. fast det är nog lättare om du kommer hit ;D haha

2008-06-05 @ 08:02:23
URL: http://djenns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback