EM

EM-start idag. Eftersom jag inte är min lillasyster är jag inte euforisk över det. Lite lycklig någonstans långt inombords kanske, men det är allt.

Jag har visserligen lyssnat tillräckligt på mina korridorskompisar för att lyckas blända en kund med mina kunskaper idag. Det är ju alltid något.

Dock spelar Portugal ikväll och det kommer jag inte missa. Så halv nio ikväll ska jag sätta mig vid tvn för den första av vad som, antagligen, kommer bli en fruktansvärt lång rad av matcher.

Men så finns det ju ljusglimtar med allt...                                 ↓ hehe


      


En bild för syrran och en för mig. Vilken tillhör vilken syster måntro? ;D

Kommentarer
Postat av: TeXas

Det finns ju bara ett alternativ som är RÄTT! ledtråd: H Ö G E R

2008-06-08 @ 21:05:21
Postat av: Jenny

5 poäng till Texas ;D Vilken intution hehe

Postat av: Lisa

ronaldo är min no matter what. :)

2008-06-10 @ 12:16:44
Postat av: Jenny

haha. dream on ;) fast jag vill ju inte ha honom ändå så :P

2008-06-10 @ 14:20:35
URL: http://djenns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback