can't buy me love

Eftersom jag är ledig idag (tror jag) så har jag ägnat förmiddagen åt att sova, tvätta och kolla på film. För att inte göra så mycket så är jag ganska produktiv ;D

Det blev faktiskt "80-talsklassikern" Can't buy me love (jag har inte den blekaste om det är en klassiker... jag var inte född). Eftersom jag är inne på 80-tals highscoolfilmer så är jag ganska nöjd med filmen. Kan förstå lite varför Patrick Dempsey blev utsedd till hett objekt. Men det beror på att jag alltid faller för tönten ändå =)

Största överrraskningen var dock när jag såg namnet Seth Green i rollistan i början av filmen. Han var inte gammal då. Men ändå favorit. Det är ju trots allt Seth Green :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

jaha! är det han!! din lilla nerd-lover ;P tacka vet jag stora starka karlar ;P

2008-06-16 @ 22:26:49
Postat av: Jenny

haha... bara för att de är stora och starka utesluter inte nödvändigtvis tönt-statusen. I can have both ;D



och hur stor och stark var your latest one?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback