bittersweet

Har haft sällskap på rummet; Sandra, Lisa och Jossan. Vi kollade på What happens in Vegas (igen för mig och Jossan). Den var lika bra den här gången. Kanske lite bättre när jag hade tjejer med exakt samma reaktion som mig (sorry killar). Jag har verkligen hat-kärlek till de där filmerna. Töntigt smile men lite hjärtevärk.
Bitterljuvt. 

Avreagerade mig genom att använda Jossans leksak lite. Jag börjar nästan bli duktig, lite skrik då och då ackompanjerar visserligen det hela men ändå. 

Och Portugal vann idag (jag missade hela matchen visserligen).
Det får man oxå vara lycklig över.  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken av jossans leksaker, kaninen i garderoben? Haha! =P

2008-06-15 @ 00:43:46
Postat av: Jenny

hahaha

det hade man ju kunnat tro. hade jag vetat om den så ;D haha

det var ju en intressant diskussion det... hm. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback