just a bit neglected

Den här bloggen blir lite bortglömd för tillfället (se det som när en storasyster från konkurrens av en lillasyster helt enkelt).
Det mesta roligt händer någon annanstans helt enkelt.

Men jag kan berätta att jag förlorade på Risk (japp, jag blev utrotad) och jag har av någon underlig anledning Rod Stewart i min spelningslista. Men jag har dock inte sänkt min standard till Springsteen än. Trots att han har varit Sverige-aktuell ;D

Nu ska jag rensa bland min musik. Och snygga till förstås. Bara för att det är lite småkul att pilla =)

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Rod är fan så mycket mer "prata-pensions-varning" än Springsteen ;P

Postat av: Petite

Så jag utkonkurrerar dig? :P Tro d' tro d' xD

2008-07-10 @ 15:24:27
Postat av: Jens

Hahha inte. Eller jo kanske. Men ändå =P

2008-07-10 @ 18:00:53
URL: http://bastakorridoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback